Ce este adaptarea la grăsime?

Arde grăsime cu creierul tău

Pagina principala Ce este adaptarea la grăsime? Dieta ketogenică cu conținut scăzut de carbohidrați, cu conținut ridicat de grăsimi poate oferi diverse beneficii pentru sănătate, inclusiv energie crescută, pierderea în greutate, funcția mentală îmbunătățită și controlul glicemiei 1. Scopul acestei diete este de a atinge cetoza, o stare în care corpul și creierul tău ard grăsimi ca sursă principală de energie 1.

Acest articol explorează adaptarea la grăsime, diferența de cetoză, semnele și simptomele sale și dacă este sănătoasă.

Dieta ceto se bazează pe principiul conform căruia corpul tău poate arde grăsimi în loc de carbohidrați glucoză pentru energie. După câteva zile, o dietă foarte săracă în carbohidrați și bogată în grăsimi pune corpul în cetoză, stare în care descompune acizii grași pentru a forma corpuri cetonice pentru energie 1. Rețineți că acest efect necesită mai multe cercetări. Ajungând la o stare adaptată la grăsime Pentru a intra în cetoză, în mod normal nu mănânci mai mult de 50 - și doar 20 - grame de carbohidrați pe zi timp de câteva zile.

Cetoza poate apărea, de asemenea, în perioadele de foame, sarcină, copilărie sau post 2, 3, 4. Adaptarea la grăsime poate începe oricând între 4 și 12 săptămâni de la intrarea în cetoză, în funcție de individ și de cât de strict respectați dieta ceto. În special, sportivii de rezistență se pot adapta și mai repede 5, 6, 7, 8, 9. Se consideră că adaptarea la grăsime este o tranziție metabolică pe termen lung către arderea grăsimilor în loc de carbohidrați.

Herbalife - România - CUM SĂ ARZI GRĂSIMEA MAI REPEDE

Majoritatea persoanelor care urmează diete non-ceto pot fi considerate adaptate la carbohidrați, deși corpul lor folosește un amestec de carbohidrați și grăsimi. Dieta ketogenică schimbă acest echilibru pentru a favoriza arderea grăsimilor.

cura de slabire in alaptare

Adaptarea la grăsime a fost văzută la sportivii de rezistență care urmează dieta ceto timp de până la 2 săptămâni, apoi restabilesc imediat aportul de carbohidrați înainte de o competiție 5, 6.

Cu toate acestea, adaptarea la grăsime la non-sportivi nu a fost încă studiată.

Ce Pateste Creierul Tau Cand Gandesti Negativ

Majoritatea oamenilor arde o combinație de grăsimi și carbohidrați, dar cei din dieta ceto arde în principal grăsimi. Adaptarea la grăsime este o adaptare metabolică pe termen lung la cetoză, o stare în care corpul tău metabolizează mai eficient grăsimea ca sursă principală de energie.

  1. Poți arde grăsimi fără să fii în cetoză? - Sănătate -
  2. Ardere grasimi alimente
  3. Adaptat la grăsime Ce înseamnă
  4. 13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog
  5. Sfaturi pentru pierderea în greutate 2021
  6. Poate abcesul perianal cauzează pierderea în greutate

Pe măsură ce intrați în cetoză, corpul dumneavoastră începe să pentru pierderea de grăsimi din depozitele de grăsimi și din grăsimile din dietă pentru a transforma acizii grași în corpuri cetonice pentru energie 1, 3. La început, acest proces este adesea ineficient.

pierderea în greutate ctv

Când sunteți încă în etapele inițiale ale dietei ceto, o creștere bruscă a carbohidraților vă poate arunca cu ușurință din cetoză, deoarece corpul dvs. În comparație, adaptarea la grăsime este o stare de cetoză pe termen mai lung în care îți obții în mod constant cea mai mare parte a energiei din grăsimi, având în vedere schimbările tale în dietă.

Se crede că această stare este mai stabilă, deoarece corpul tău a trecut la utilizarea grăsimii ca sursă principală de energie. Cu toate acestea, acest efect este limitat în mare parte la dovezi anecdotice și nu a fost studiat cu ușurință la oameni.

poți să pierzi greutatea folosind o clismă

Prin urmare, adaptarea grăsimii ca stare metabolică eficientă și stabilă nu este susținută în prezent de dovezi științifice. Teoretic, odată ce ați atins o stare adaptată la grăsimi, puteți introduce carbohidrați în dietă pentru perioade scurte de zile - ceea ce permite corpului dumneavoastră să ardă cu ușurință grăsimi pentru energie după ce reveniți la o dietă ketogenică. Cu toate acestea, cea mai mare parte a acestui efect se limitează la speculații sau rapoarte anecdotice.

pierderea tânără în greutate

Persoanele care ar putea dori să întrerupă dieta arde grăsime cu creierul tău pentru perioade scurte de timp includ sportivii de rezistență care ar putea avea nevoie de combustibilul rapid pe care arde grăsime cu creierul tău furnizează carbohidrații sau cei care doresc pur și simplu o scurtă pauză pentru a găzdui evenimente precum sărbătorile.

Adaptarea la grăsime poate fi deosebit de atrăgătoare pentru acești indivizi, deoarece puteți profita de beneficiile keto la scurt timp după trecerea înapoi la dietă.

Ce este adaptarea la grăsime?

Cu toate acestea, în timp ce ciclismul ceto poate oferi flexibilitate, beneficiile sale pentru performanța atletică sunt contestate. Unele rapoarte constată că afectează capacitatea organismului de a metaboliza carbohidrații pe termen scurt Astfel, sunt necesare mai multe cercetări asupra efectelor pe termen scurt și lung asupra sănătății acestui tip de alimentație.

Adaptarea la grăsime este o stare metabolică pe termen lung în care corpul tău folosește grăsimea ca sursă principală de energie. Este considerat mai stabil și mai eficient decât starea inițială de cetoză pe care o introduceți la adoptarea dietei ceto. Deși semnele și simptomele adaptării la grăsime se bazează în primul rând pe relatări anecdotice, mulți oameni declară că au mai puține pofte și că se simt mai energici și mai concentrați.

Debutul adaptării la grăsime nu este bine descris în literatura științifică, deși arde grăsime cu creierul tău unele dovezi ale acesteia la sportivii de anduranță 5, 6. Deși câteva studii au arătat aceste efecte, acestea sunt limitate la un interval de timp de luni.

RELATED ARTICLES

Astfel, sunt necesare studii cuprinzătoare pe termen lung privind adaptarea la grăsime 7, 8, 9. Scăderea poftei și a foamei Pasionații de keto susțin că scăderea poftei de mâncare și pofta sunt unul dintre semnele că sunt adaptate la grăsime.

În timp ce efectele cetozei de reducere a foametei sunt bine documentate, durata fashionista804 pierderea în greutate stări variază de la studiu la studiu. Ca atare, nu există suficiente dovezi științifice care să susțină ideea că adaptarea la grăsime reduce definitiv pofta 11, Un studiu citat în mod obișnuit de entuziaștii ceto implică 20 de adulți de vârstă mijlocie cu obezitate care au fost tratați cu o dietă controlată, pe etape, timp de 4 luni.

Este demn de remarcat faptul că cetoza din studiu a rezultat din ceto combinat cu o dietă foarte scăzută de calorii 13, Această fază inițială de ceto, care a permis doar de calorii pe zi, a continuat până când fiecare participant a pierdut o cantitate țintă de greutate.

Cetoza de vârf a durat de zile, după care participanții au fost plasați pe diete care au încorporat rapoarte echilibrate de macronutrienți 13, Pofta de alimente a scăzut semnificativ pe parcursul studiului.

Mai mult, în faza ketogenică de de zile, participanții nu au raportat simptomele tipice ale restricției severe de calorii, care includ tristețe, stare proastă și foamea crescută 13, Motivul pentru acest lucru este necunoscut, dar cercetătorii cred că ar putea fi legată de cetoză.

Aceste constatări sunt convingătoare și justifică un studiu suplimentar în grupuri mai mari de oameni Cu toate acestea, ar trebui să rețineți că restricțiile extreme de calorii vă pot afecta sănătatea. Concentrare sporită Dieta ketogenică a fost inițial concepută pentru a trata copiii cu epilepsie chimen de pierdere în greutate canal 4 la medicamente.

Interesant este faptul că copiii au o capacitate mai mare de a utiliza în mod eficient corpurile arde grăsime cu creierul tău pentru energie decât adulții S-a demonstrat că corpurile cetonice, în special o moleculă numită beta-hidroxibutirat BHBvă protejează creierul.

Comentarii

Deși nu sunt pe deplin clare, efectele BHB asupra creierului ar putea ajuta la explicarea focalizării sporite pe care o raportează cetățenii cetățeni pe termen lung Cu toate acestea, este nevoie de mai multe cercetări cu privire la acest efect și la relația sa cu adaptarea la grăsime.

Somn îmbunătățit Unii oameni susțin, de asemenea, că adaptarea la grăsime îți îmbunătățește somnul. Cu toate acestea, studiile sugerează că aceste efecte sunt limitate la populații specifice, cum ar fi copiii și adolescenții cu obezitate morbidă sau cei cu tulburări de somn 16, 17, 18, Un studiu efectuat pe 14 bărbați sănătoși a constatat că cei care urmează o dietă ketogenică au experimentat un somn mai profund, dar au redus somnul cu mișcări rapide ale ochilor REM.

Somnul REM este important deoarece activează regiunile creierului asociate cu învățarea Ca atare, somnul general nu s-a îmbunătățit. Un studiu diferit la 20 de adulți nu a constatat nicio corelație semnificativă între cetoză și calitatea sau durata îmbunătățită a somnului 13, Astfel, sunt necesare cercetări suplimentare.

Account Options

Deși susținătorii susțin că adaptarea la grăsime îmbunătățește somnul, mărește concentrarea și scade pofta, cercetarea este mixtă. De asemenea, merită remarcat faptul că adaptarea la grăsime nu este bine definită în literatura științifică. Prin urmare, sunt necesare mai multe studii.