7 mese echilibrate pentru slăbit și arderea grăsimilor

Arderea grăsimilor între mese

Odihnindu-se între abordări de care aveți nevoie de 30 - 50 de secunde La început, puteți relaxa 50 de secunde și, în timp, o scădere la 30 de secunde. Mai departe marți și sâmbătă până la 90 de minute. De asemenea, puteți adăuga 15 - 20 de minute cardio după antrenament. Toate acestea vor accelera doar procesul de ardere a grăsimilor.

Ultima actualizare: 16 Decembrie, Pentru a slăbi, este important să faci mișcare. Însă este greu să obții rezultatele dorite dacă nu adopți și o dietă arderea grăsimilor între mese și echilibrată. Din fericire, astăzi îți venim în ajutor cu câteva sugestii de mese echilibrate pentru slăbit și arderea grăsimilor din corp.

Desigur, asta nu înseamnă că trebuie să mănânci în fiecare zi același lucru, însă poți opta pentru o diversitate de meniuri cu un conținut mic de grăsimi. Combinând aceste mese cu exerciții fizice regulatepoți obține rezultate incredibile, cum ar fi slăbești între 5 — 10 kilograme în numai câteva săptămâni.

Mese echilibrate pentru slăbit Mic dejun Este important să servești un mic dejun normal, adăugând în meniu o cană de lapte degresat sau iaurt. Totodată, poți opta pentru un suc natural sau un fruct.

15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor

Un alt adaos la prima masă a zilei poate fi puțină pâine prăjită cu o lingură de ulei de măsline, carne de curcan sau șuncă. Este indicat să eviți fursecurile, prăjiturile sau produsele cu unt sau marmeladă, deoarece au un conținut bogat de zahăr și grăsimi saturate.

Gustări Între mese, este bine să servești arderea grăsimilor între mese gustare ușoară care să îți crească ușor glicemia și să îți scadă pofta de mâncare. În acest fel, poți controla mai bine cantitatea consumată la prânz și la cină. Ca gustare, îți recomandăm să servești un fruct mare sau două mai mici sau chiar un iaurt degresat.

Comentarii

O altă opțiune ar fi pâine prăjită din grâu întreg cu brânză de Burgos, carne de curcan, o cafea sau un ceai. Prânz La prânz și la cină, trebuie să fii mai creativ și să alternezi mai des felurile de mâncare consumate. Citește mai departe pentru a descoperi câteva mese echilibrate pentru slăbit pe care le poți servi pe tot parcursul săptămânii.

Ziua 1: Salată cu salată verde, morcovi, roșii și sparanghel. Piept de pui cu orez alb. Pâine integrală de grâu cu un fruct sau un ceai. Ziua 2: Salată cu mozzarella, roșii și oregano.

  1. Modalitate excelentă de a pierde grăsimea de burtă inferioară
  2. 28 Arderea grăsimilor ideas in | arderea grăsimilor, grăsime, sănătate și fitness
  3. Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor - Myprotein Blog
  4. 8 cele mai bune mese de ardere a grăsimilor care vă vor roti metabolismul noaptea!
  5. 13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog
  6. Aplicații excelente pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate

Plătică la cuptor cu mirodenii sau tocană de legume. Pâine de grâu și o salată de fructe. Ziua 3: Fasole verde fiartă. Biban la cuptor cu o salată de ardei roșu copt.

O selecție de câteva ponturi bune pentru scăderea în greutate

Pâine de grâu și un fruct. Ziua 4: Broccoli fiert. Iepure la cuptor cu prune uscate și ciuperci. Pâine de grâu și iaurt degresat.

Arde Grăsimea și Crește-ți Masa Musculară - mâncând “normal”

Ziua 5: Piept de curcan cu mere și stafide. Anghinare la cuptor sau mișcări de intestin de grăsime cu usturoi.

Pâine de grâu întreg și un fruct. Ziua 6: Salată de sparanghel verde. Ardei verzi umpluți cu orez alb și carne de curcan.

Căi de a pierde grăsime corporală

Pâine de grâu întreg și un fruct sau un ceai. Ziua 7: Salată de ciuperci la temperatura camerei. Iepure cu usturoi și sos de vin alb.

Pâine de grâu întreg și un iaurt degresat. Îți recomandăm să citești și: 7 mâncăruri gustoase și sănătoase de adăugat în dietă Cină La fel ca la prânz, și la cină poți găti preparate delicioase și sărace în grăsimi care stimulează pierderea în greutate.

subțire pe piept

Iată câteva mese echilibrate pentru slăbit pe care le poți servi seara de-a lungul săptămânii: Ziua 1: Supă de țelină și morcovi. Carne de pui la grătar. Iaurt degresat sau un fruct. Ziua 2: Omletă. Tocană de legume.

7 mese echilibrate pentru slăbit și arderea grăsimilor

Ziua 3: Supă cremă de dovleac. Ciuperci asezonate cu mirodenii.

cum să vă activați gena de ardere a grăsimilor

Salată de fructe sau un ceai. Ziua 4: O cană sau un castron de gazpacho cu un ou fiert.

Cum să ardeți rapid FAT - 16 moduri

Amestec de legume. Ziua 5: Omletă cu dovleac. Cod la cuptor cu oregano. Ziua 6: Supă de usturoi cu nuci. Fasole cu cartofi copți.

bolnav pierde meme greutate

Ziua 7: Spanac cu șuncă feliată, stafide și semințe de pin. Ouă poșate. Te-ar putea interesa și: 9 cine rapide care te ajută să slăbești După cum poți observa în recomandările de mai sus, preparatele consumate pot fi foarte variate, însă toate trebuie să se bazeze pe reducerea aportului de grăsimi și zahăr. Este indicat să eviți consumul de carne roșie și să optezi pentru carne de pui, de curcan, de iepure sau pește alb.

cea mai eficientă modalitate de ardere a grăsimii corporale

Totodată, este important să elimini din dietă zahărul rafinat, făina albă de grâu și pâinea care conține acest ingredient.

În concluzie, când vine vorba despre mese echilibrate pentru slăbit, secretul este să te concentrezi pe consumul de fructe și legume de sezon și produse lactate degresate.

S-ar putea să te intereseze

  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • Pagina principala Cele mai bune 8 mese de ardere a grăsimilor care vă vor roti metabolismul noaptea!
  • 15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor
  • 7 mese echilibrate pentru slăbit și arderea grăsimilor - Doza de Sănătate
  • Cuplul de 800 de kilograme pierde în greutate