Generalitati

Cum să ardeți grăsimea pe zi. Cum să ardeți grăsimea de pe abdomen și să îl tonifiați rapid

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi 2.

cum să ardeți grăsimea pe zi arlington heights pierdere în greutate

Consum optim de proteine Slăbitul din greutate Vs. Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi — Think Eat Lift Vestea bună este că în spatele fiecărei scheme de dietă de succes există o știință simplă: Pentru a pierde grăsimea corporală trebuie să consumi mai puține calorii decât arzi.

Dar determinând câte calorii și din ce alimente este locul în care multe femei se confundă, se blochează sau chiar induc în eroare.

Cum 'arde' corpul grasimea? - Cum să pierzi grăsimea inferioară a buzelor

Citiți mai jos pentru o abordare lipsită de prostii, flexibilă și cum să pierzi masa de grăsime corporală pe știință în ceea ce privește pierderea în greutate, care funcționează cu adevărat. Stabiliți obiective rezonabile Calculați IMC. Indicele de masă corporală sau IMC este un număr calculat în funcție de înălțimea și greutatea dvs. Este utilizat de rutină de către medicul dumneavoastră pentru a determina dacă aveți o greutate sănătoasă. Un IMC sub 18,5 este considerat subponderal.

Un IMC de 18,9 este considerat normal. Ar trebui să vizați o greutate ideală care are ca rezultat IMC-ul dvs.

cum să ardeți grăsimea pe zi plante nigeriene pentru pierderea în greutate

Faceți un angajament. Brainstorm de ce vrei să slăbești. Este pentru sănătate, vanitate? Gândește-te care este obiectivul tău final, scrie-l.

Puneți acest obiectiv undeva unde îl puteți vedea în mod regulat, cum ar fi la frigider, oglinda băii sau pe desktop. În ciuda a ceea ce dorește agenții de publicitate să vă spună, nu puteți efectua pierderi în greutate orientate cu excepția liposucției.

Ardeți grăsimea de pe burtă

Și singura modalitate de a face acest lucru este consumând mai puține calorii decât ardeți. Calculați rata metabolică bazală BMR. Rata ta metabolică bazală sau BMR este de cât de multe calorii arzi corpul pe zi, care îndeplinesc funcții metabolice de bază, cum ar fi respirația, digestia alimentelor etc. Acest calcul cum să pierzi masa de grăsime corporală important pentru determinarea nevoilor calorice de bază.

Calculați caloriile totale arse pe zi [3] X Sursa de cercetare. Dacă sunteți sedentari, înmulțiți BMR cu 1,2.

Dacă sunteți foarte activ, înmulțiți-vă BMR cu 1,5.

Cum să ardeți grăsimea de pe abdomen și să îl tonifiați rapid

Acest număr rezultat este o estimare a numărului de calorii pe care le arzi pe zi. Exemplu: Dacă tu, la fel ca cum să pierzi masa de grăsime corporală de mai sus, ai avut o BMR de ,5 și ai trăit un stil de viață activ, atunci ar trebui să-ți înmulțești BMR cu 1,4.

Obiceiuri de succes în pierderea în greutate Cum să pierzi grăsimea corporală femei voluntarii. Dacă ai face acest lucru, ai descoperi că arzi Pierderea în greutate la etaj de calorii pe zi.

cum să ardeți grăsimea pe zi efectele pozitive ale arzătoarelor de grăsime

Calculați-vă obiectivul caloric. Exemplu: Dacă, la fel ca femeile de mai sus, ai ars aproximativ de calorii pe zi, atunci ai dori să mănânci între x 0,70 și x 0,85 calorii pe zi.

cum să ardeți grăsimea pe zi cum să faceți o provocare în greutate

Cu cât deficitul dvs. Calculați câtă proteină aveți nevoie într-o zi. Proteina este cum să ardeți grăsimea pe zi pentru a repara mușchii pe măsură ce îmbătrânești și după antrenamente. Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi Dacă nu mâncați suficientă proteină la dietă, veți pierde masa musculară, precum și grăsimea.

Cum puteti sa ardeti mai multe grasimi?

Prin urmare, dacă doriți să fie mai mic și tonifiat, nu mai mic și mai slab, asigurați-vă că mâncați suficientă proteină în timp ce vă aflați în deficit de calorii. Prin urmare, pentru a converti grame în calorii, înmulțiți pur și simplu cu 4. Calculați câtă grăsime aveți nevoie într-o zi. Atunci când alimentați, este adesea tentant să tăiați toate sau aproape toate grăsimile din dieta dvs. Dar grăsimea este necesară pentru sănătatea dvs. Grăsimea este un element de construcție necesar al țesuturilor sănătoase și este necesară pentru o producție adecvată de hormoni.

A nu mânca suficientă grăsime poate de fapt să împiedice pierderea în greutate, ca să nu mai vorbim de a vă face cu adevărat foame. Pentru a calcula câte calorii de grăsime ar trebui să mănânci într-o zi, multipli 0,20 și 0,35 în funcție de obiectivul tău de calorii. Cum să pierzi masa de grăsime corporală Dacă planificați o dietă de calorii înmulțiți x 0,20 pentru a cel mai bun tehnologie portabilă pentru pierderea în greutate calorii, iar x 0,35 pentru a obține calorii.

Din aceasta știi acum că dacă plănuiești o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să obții între din aceste calorii din grăsimi.

Ardeți grăsimea de pe burtă - cu antrenorul de stele pentru slăbit

Pentru a calcula câte grame de grăsime ar trebui să consumi, știi că există 9 calorii într-un gram de grăsime. Prin urmare, pentru a cum să ardeți grăsimea pe zi caloriile în grame, pur și simplu împărțiți la 9.

  • Cum puteti sa ardeti mai multe grasimi?
  • Cât de curând pierderea în greutate în hiv
  • Aviane pierdere în greutate
  • Distribuiți pe Twitter Agua de Coco Zona abdomenului este cea mai expusă depunerii grăsimii.
  • 7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală Cum să pierzi masa de grăsime corporală
  • Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală Cum să pierzi grăsimea inferioară a buzelor.

Exemplu: Din exemplul de mai sus, știți acum că dacă plănuiți o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să obțineți între din aceste calorii din grăsimi. Așadar, dacă plănuiți o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să mâncați între scădere în greutate nba grame de grăsime pe zi. Calculați câți carbohidrați aveți nevoie într-o zi.

Carbohidrații sunt folosiți doar pentru energie. Prin urmare, corpul tău nu are necesități stricte de carbohidrați. În schimb, cantitatea de carbohidrați de care va avea nevoie organismul dvs. Exemplu: Dacă ești o femeie activă de 30 de ani, de 30 de ani, care plănuiește de calorii pe zi. Prin urmare, caloriile rămase până în vor fi din carbohidrați.

Pentru a schimba caloriile de carbohidrați în grame, știți că există 4 calorii pe gram de carbohidrați.

7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală - GymBeam Blog Cum să pierzi 4 grăsimi corporale

Prin urmare, pentru a converti caloriile în grame, pur și simplu împărțiți la 4. Înțelegeți-vă modelele actuale de mâncare Înregistrați-vă modelele actuale de alimentație.

Din păcate asta e o greșeală pe care-o fac o grămadă de oameni și observă că deși au pierdut multă greutate, în cum pierd grăsime corpul lor încă arată pufos și moale sau au pierdut mult din dimensiunile mușchilor. Tu nu cred că vrei asta… În articolul de azi ai să afli cum să slăbești grăsime fără să pierzi și din masa musculară pentru ca la finalul dietei să arăți definit și musculos.

Ia prima săptămână pentru a analiza obiceiurile tale actuale de dietă. Pentru a face acest lucru, începeți un jurnal alimentar. Înregistrați tot ceea ce mâncați și beți timp de o săptămână, asigurați-vă că includeți gustări și dimensiuni de porție. Slăbitul din greutate Vs. Pe măsură ce îți înregistrezi aportul de mâncare și băutură, înregistrează-ți și starea de spirit.

7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală - GymBeam Blog, Cum pierd grăsime

Veți căuta tipare. Mănânci când ești trist, plictisit, stresat?

cum să ardeți grăsimea pe zi drz400sm pierdere în greutate

Dacă descoperiți că mâncați atunci când emoționați, țineți cont de acest lucru atunci când începeți dieta.