Partea pierdeți coapsei

Cum să pierdeți piciorul și greutatea coapsei, Metoda de ambalare a corpului

Cu acest faimos citat de Faina Ranevskaya astăziși vreau să încep o discuție despre subiectul delicat al pierderii în greutate în zona șoldului. Structura corpului feminin este diferită de structura bărbatului.

Barbatii cu mare usurinta piarda in greutate in picioare, in timp ce femeile trebuie sa depuna mult efort pentru a-si pierde in greutate coapsele.

Dieta pentru reducerea șoldului - Confetissimo - blogul femeilor

Pierderea în greutate doar în șolduri nu va funcționa. La începutul pierderii în greutate, sânul scade, apoi depozitele de grăsime părăsesc abdomenul și numai după aceea femeia începe să piardă în greutate în șolduri. Abordare integrată Pentru a reuși să scadă în greutate pe terenșolduri, este important să înțelegeți că trebuie să faceți acest lucru în mod cuprinzător. Nutriție corectă și echilibrată, plus regim de băut, exerciții și masaj.

Toate aceste componente vor influența întregul proces. La urma urmei, dacă faci doar exerciții, dar în același timp să mănânci greșit, rezultatul va fi zero.

Pierdeți rapid în greutate pentru șolduri. Video: cum să reduceți șoldurile Pierdeți rapid în greutate pentru șolduri. Video: cum să reduceți șoldurile Cum să pierdeți rapid greutatea în șolduri: 3 moduri - Talipes Dieta pentru reducerea șoldului - Confetissimo - blogul femeilor Cum să pierdeți rapid greutatea în șolduri: 3 moduri Metode slabit picioare Slabeste 17 kilograme! Șoldurile mele pierd în greutate.

Dacă doar mănânci bine sau, să zicem, dietă, atunci vei pierde în greutate, dar poate că nu este în locurile pe care le-ai dori. Exerciții pentru slăbirea picioarelor Acum vom analiza setul de exerciții de bază.

Dacă nu vă place un exercițiu, îl puteți înlocui, dacă nu simțiți încărcătura și exercițiile sunt ușor pentru dvs.

skald fat burner recenzii

Vom înțelege în detaliu ce exerciții pentru a elimina coapsele: Întotdeauna începem să încălzim. Nici un exercițiu nu se face fără ea. Jumping frânghie timp de 5 minute sau de funcționare la fața locului. Începem să cum să pierdeți piciorul și greutatea coapsei. Poziția de pornire - mâinile așezate pe centură, picioarele lățimea umărului.

Stătăm pe expirație, ca și cum aș sta pe o bancă, în timp ce ținem brațele întinse în fața noastră, ne ridicăm în picioare. Începem cu 10 squats. Poziția de pornire ca în fotografia de mai jos. La ieșire coborâm genunchiul în jos, până când genunchiul formează un unghi drept.

era să și piardă grăsimea de burtă

La inhalare, revenim la poziția de plecare. După 10 repetări, picioarele trebuie schimbate. Încercăm să nu cădem de la o parte la alta. Executăm exerciții fără probleme, observând respirația. Următorul exercițiu este să vă loviți cu picioarele înainte.

Ne ținem mâinile în fața noastră, întinzându-le în față și învârtindu-ne fiecare picior, încercând să ne atingem mâinile.

Acum sare. Toate exercițiile familiare din școală.

Exerciții pentru slăbirea picioarelor

Cryo pierdere în greutate efecte secundare sunt împreună, brațele sunt coborâte, facem saltul, picioarele sunt lățime de umăr și mâinile fac bumbac deasupra capului.

Salt din nou și imediat reveniți la poziția de plecare. Cu acest exercițiu, scoatem coapsele acasă perfect și, cel mai important, rezultatul va fi vizibil foarte repede.

Ne asezam pe saltea de gimnastica. Îndoiți-vă înainte, încercând să vă așezați capul în genunchi. Acum faceți exercițiul "Biciclete". Imităm ciclismul cu picioarele ridicate în unghi drept. Dacă exercițiul pare să fie ușor, ridicați-vă picioarele la un unghi de 45 ° și faceți acest lucru. Durata minute. La un unghi de 45 ° vom face exercițiul "foarfece". După un astfel de antrenament trebuie să vă întindeți.

Întinzându-vă pe spate, ne ridicăm picioarele și le tragem, trăgând ușor până la noi. Am demontat exercițiile de bază pentru coapsele înacasă condiții. Și acum vom lua în considerare o asemenea nuanță.

cum pot să pierd în greutate rapid

Vrei să mergi la sala de sport, dar nu știi ce exerciții de făcut pentru a pierde în greutate în sala de gimnastică. Pierde greutate în zonele problematice din hol Începem antrenamentul în sala de gimnastică cu încălzirea.

Amintiți-vă că încălzirea este întotdeauna importantă. Nu puteți începe să faceți niciun exercițiu fără a vă întinde. Pentru a încălzi orbitrek sau banda de alergare potrivită, săriți coarda. Scopul este de a elimina părțile laterale și coapsele, exercițiile pentru aceasta sunt următoarele. Răpirea picioarelor în crossover Crossover-ul este un simulator care reprezintă un bloc mare cu o curea și o manetă în partea de jos.

Mâinile sunt atașate la unitate, puteți ajusta încărcătura. Se recomandă începerea exercițiilor cu 15 repetări pe fiecare picior. În timp ce faceți exercițiile în corpul încrucișattrebuie să rămână în continuare.

Picioarele în picioare trebuie să fie realizate numai de mușchii picioarelor, fără a ajuta corpul.

Pregătirea picioarelor în sala de sport

Apoi, acest exercițiu va avea un rezultat bun. Pentru simulator se află în poziții diferite, în funcție de mușchii care sunt elaborați. Poziția inițială: Confruntându-se cu simulatorul fac alternant picioare leagăn. După ce am fixat corpul, nu suntem răniți cu blândeți, păstrați ușor, păstrați mușchii, retrageți ușor piciorul și reveniți ușor la redistribuire, când ambele picioare sunt pe aceeași linie.

Și de 15 ori. Atunci schimbăm picioarele. Facem același lucru pentru al doilea picior. Acum ajungem în lateral la simulator. Pe picior, care este în această poziție, nu purtăm o manșetă.

Apoi ne-am pus pe celălalt picior și ne-am balansat lateral, șezând puțin pe acel picior, care este mai aproape de crossover, nu umplem torsul, stăm exact. Lucrăm la mușchii picioarelor, urmăm respirația și încărcătura aleasă, dacă este greu, o scădem. Repetați de 15 ori și schimbați picioarele. Pentru a schimba cum să pierdeți piciorul și greutatea coapsei, trebuie să vă schimbați poziția principală, întorcându-ne la trecerea cu altă parte.

Și acum devenim partea din spate a capului la crossover și ne vom mișca picioarele înainte. De asemenea, de 15 ori, controlând respirația și efortul. Este recomandabil să faceți 3 astfel de abordări. Nu are sens să faci o singură repetare de și să sperăm că rezultatul va fi unul.

Aceasta este ordinea. Facem repetiții de 15 ori cu fiecare picior, lucrăm prin toate zonele musculare și facem 3 astfel de superseturi. Amestecarea și reproducerea picioarelor în simulator Următorul exercițiu pentru slăbirea mânecilorvom face în sala, amestecând și răspândind picioarele.

Cu ajutorul acestui simulator, o femeie poate pune în ordine atât coapsa exterioară cât și coapsa interioară. Mușchii din partea interioară a coapsei sunt slabi și, prin urmare, este important să se acorde atenție pompării și întăririi acestora. Vom examina acum exercițiile pentru interiorlaturile coapsei. În tehnica acestui exercițiu de a face o greșeală, după cum este corect, este imposibil.

Stăm în simulator, punem sarcina de care avem nevoie și începem să diluăm și să ne aplatiză picioarele. În același timp, ținem pe stilouri speciale.

Exerciții de tonifiere și sfaturi pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea interioară a coapsei

Restul dintre seturi, deci 3 seturi. Ne apropiem de simulator și primul lucru pe care ne-am stabilit greutatea noastră de lucru, dacă nu este cunoscut, atunci am stabilit minimul. Lățimea șei este de asemenea stabilită, trebuie să simțiți o presiune plăcută în mușchi atunci când picioarele noastre se află în poziția de pornire pe rolele moi.

Spatele este drept, apăsat în spatele simulatorului. Ținem mâinile pe calea ferată. Ne întindem picioarele și ne găsim în poziția de plecare.

Exercitii pentru coapsele interioare - VIDEO 5 minute

Acum inhalați și începeți șoldurileaduceți picioarele împreună. Facem picioarele în acest fel. Când picioarele sunt aduse împreună, încercăm să menținem această poziție pentru încă 2 secunde. Apoi vom întoarce picioarele în poziția de plecare. În multe săli moderneSimulatorul poate fi transformat pentru a face și aplatizarea și răspândirea picioarelor. Este suficient să rearanjați pârghiile necesare la simulator și să schimbați rolele de laturi.

Consultanții din orice sală de gimnastică vă vor spune dacă este posibil să faceți și să amestecați și să reproduceți picioarele pe simulator.

Poate că în cazul tău nu va fi un simulator, ci două. În același mod și reproducerea picioarelor. Dar în acest caz ne vom răspândi picioarele cu ajutorul mușchilor și vom avea un accent pe scăderea greutății pe partea exterioară a coapsei. Flexibilitatea și extinderea picioarelor Continuăm să considerăm exerciții pentruslăbirea coapselor.

Și acum ne vom îndoi și vom dezbina picioarele din simulator. Acest simulator este foarte popular și poate fi găsit în fiecare cameră. Datorită acestui simulator, este ușor să tratezi mușchii vițelului și gluteului și acest simulator vă permite să faceți exerciții eficiente pentru a vă pierde greutatea pe coapse.

Acest simulator este, de asemenea, transformat. Îndoirea picioarelor este făcută pe stomac și facem extensia picioarelor în timp ce stăm. Iată o fotografie despre cum să faceți extensia picioarelor. Și acum, din nou, pentru video pentru claritate. Bench press Acesta este următorul exercițiu pentru sandale și subțire lor. Poziția inițială: în sus. Picioarele se află pe o platformă specială. Platforma laterală a pârghiilor scos din limitator și poți face prese de picioare. Începeți să apăsați mai bine picioarele cu o greutate minimă.

Greutatea trebuie ajustată înainte de a vă așeza un loc pe simulator. Când faci un astfel de exercițiu pentru broaște vaîncărcătura minunată.

Picioarele noastre vor deveni elastice și subțiri. Toți mușchii picioarelor lucrează în timp ce stau jos.

fat burning totkay

Este necesar să începeți exercițiile cu 10 repetări, să faceți trei abordări. Squatting în simulator Având în vedere subiectul, continuăm să dezasamblat, ce exerciții de îndepărtare a grăsimii de pe coapse. Acesta este un simulator faimos numit Smith Machine. Cu ajutorul simulatorului Smith, totul este elaborat. Dar în acest context, îl vom folosi pentru a ne aduce în ordine coapsele.

Simultan cu ei vom lucra la mușchii gluteali și la mușchii coapsei din față. Nu este nevoie să urmăriți pentru o greutate mai mare.

Setați greutatea pentru a porni minimul. Chiar și cu o greutate minimă este foarte dificilă, puteți cum să pierdeți piciorul și greutatea coapsei să stați ghemuit cu un gât gol. Poziția inițială a picioarelor este lățimea umărului. Facem squaturi de mică adâncime, ca în fotografia de mai sus. De 10 ori în 3 seturi.

mâncați arzătorul curat de grăsime

Între abordări ne vom odihni. Întrebare despre celulita Multe femei și fete sunt interesate să răspundăîntrebare: cum se elimină celulita din coapse, exerciții eficiente pentru aceasta. Am dezasamblat exerciții eficiente.

Cum să pierdeți în greutate în picioare și șolduri cu o dietă specială

Dar acum vom aborda acest subiect. Pentru cea mai bună luptă împotriva celulitei, se recomandăface masaj celulita exact. Acum vom analiza cum să procedăm acasă.