Un durgainer trebuie să mănânce ca un monstru, dar ...

Hardgainer pierde grăsime. Hardgainer - Instruire esențială și sfaturi pentru hipertrofie

Pentru oricine știe ce sunt macronutrienții sau macrocomenzile, puteți sări peste următorul paragraf.

hardgainer pierde grăsime pierdere în greutate c25k

Acestea sunt cele trei surse principale de nutrienți din alimentele noastre. Corpul nostru atrage energie din ele.

  • Cum să arzi grăsimea din burtă acasă într-o săptămână parohia-apostol.
  • Unii oameni cred că genetica este singurul factor principal și în hipertrofia, și pentru a nu fi nascut cu un demn genetic al Arnold, cred că nu există nici o soluție la problema ta, indiferent cât de grele tren sau cât de mult să mănânce.
  • Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?
  • Ectomorph - ghid complet pentru dieta, formare și suplimente, Ectomorf de pierdere în greutate
  • Arzator de grasimi pentru femei
  • Puteți arde grăsime fără greutăți - Scădere în greutate znon
  • Ectomorfilor le este foarte greu să se îngrașe.
  • Burner negru panther

Aceasta înseamnă că putem descompune toate mesele pe care le consumăm în macronutrienți individuali. În funcție de obiectiv, distribuția este decisivă aici.

Puteți calcula un ghid aproximativ aici: Calculator de calorii pentru câștigători.

hardgainer pierde grăsime beneficiile de crom pentru pierderea în greutate

Distribuția optimă a macronutrienților pentru câștigători Când vă cunoașteți necesarul de calorii, inclusiv excesul de calorii, puteți începe să calculați distribuția macronutrienților pentru câștigători: glucide Toți macronutrienții sunt importanți, dar carbohidrații sunt deosebit de importanți pentru consumatorii de substanțe.

Câștigătorii greu au de obicei un nivel foarte ridicat de activitate sau numiți și NEAT puteți găsi mai multe despre metabolismul câștigătorilor dificili aici.

Ectomorf, mezomorf sau endomorf: Ce tip de siluetă ai

Asta înseamnă că câștigătorii hărți au nevoie de multă energie! Carbohidrații sunt cu siguranță cea mai bună sursă de energie.

hardgainer pierde grăsime oprirea pierderii în greutate cafeină

Este important să se facă distincția între simplu și complex. Carbohidrații sunt depozitați în mușchi și parțial în ficat sub formă de glicogen. Acestea sunt practic benzina pentru corpul tău.

În consecință, o mare parte a dietei dvs. A Gramele de carbohidrați conțin 4,1 kcal. Un ghid bun pe care adepții și clienții noștri l-au găsit util pentru hardgainerul mediu este de aproximativ.

În jur hardgainer pierde grăsime 1,8 g - 2 g per kilogram de greutate corporală.

Ectomorf de pierdere în greutate. Dieta pentru creșterea în greutate pentru ectomorfi

În caz contrar, faceți totul bine cu aceste informații! Dar atenție! Chiar și în calitate de hardgainer, puteți acumula grăsimi consumând prea multe grăsimi.

Dacă consumați prea mulți carbohidrați care depășesc necesarul de calorii, carbohidrații pot fi, de asemenea, depozitați ca grăsimi. Cu toate acestea, organismul este mult mai ușor să stocheze grăsimea alimentară în grăsimea corporală decât să transforme carbohidrații în grăsime corporală, motiv pentru care consumul de grăsime ar trebui să rămână în limite.

Puteți arde grăsime fără greutăți

Datorită nivelului dvs. Cu toate acestea, ar trebui să fii cu ochii pe consumul de grăsimi și să-l reglezi dacă este necesar dacă procentul de hardgainer pierde grăsime corporală se deteriorează.

  1. Ectomorf, mezomorf sau endomorf: Ce tip de siluetă ai - toptrans.ro
  2. Coca cola pierde in greutate Japonia Câtă cafeină pentru pierderea de grăsime Pierderea în greutate a mandarinei tangy Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?
  3. Tipuri somatice — alegerea antrenamentului în funcție de genetic Endo, Ecto, Meso: Care sunt diferențele?
  4. Ce tipuri de corp au oamenii?
  5. Ectomorf pentru a elimina grăsimea din stomac Ectomorf de pierdere în greutate.

Pentru aceasta este recomandată o aplicație de urmărire. Vă recomandăm Lifesum. Cu cartea noastră de rețete pentru Hardgainer Book of Gains, puteți urmări macro-urile meselor individuale din Lifesum direct printr-un cod QR! Dacă se potrivește macro-urilor dvs.

Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?

Deci, această abordare se referă la dvs. Dar dacă vă gândiți la asta, observați imediat că doar realizarea cantitativă a valorilor nu poate fi adevărata De asemenea, țineți cont de aportul de grăsimi. Spre deosebire de numărarea caloriilor pure, îți aprovizionezi corpul cu asta proporția corectă de macronutrienți, care sunt necesare pentru a vă atinge obiectivele.

Deci un lucru foarte bun. Acum, însă, mulți încearcă să-și obțină macronutrienții din alimente procesate și sărace în nutrienți.

Pierde ectomorf

Exemplu: Mai aveți 50 g de carbohidrați lăsați seara deschisi și, prin urmare, beți două pahare de cola. Sau o pâine integrală completă, care, împreună cu macro-urile, este echivalentă teoretic cu pâinea albă.

În termeni cantitativi, veți atinge rata de hidrură de carbon pentru ziua respectivă, dar calitativ este mai mult decât contraproductiv pentru sănătatea dumneavoastră și astfel și pentru un câștig de masă curat pe termen lung.