Înțelegerea pierderii în greutate pentru tipul dvs. de corp Pui de bebeluș

Înțelegerea în greutate

Înțelegerea planurilor de pierdere în greutate by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Obstacole la rezistență, rezistență și pierdere în greutate Dacă ați petrecut timpul și efortul de a pierde în greutateeste posibil să fi observat cât de greu este.

Se pare că, chiar când începeți să vedeți progresulcorpul dvs.

sport pt slabit

Dacă ați experimentat acest lucru, nu sunteți singuri. Lucrul este, la fel de greu ca tu lucrezi la pierderea în greutatecorpul uman funcționează chiar mai greu pentru a menține aportul de energie și ieșirea în echilibru. Cu alte cuvinte, corpul tau nu-i place sa slabeasca. Și chiar mai frustrant este faptul că eforturile pe care le depuneți pentru a arde mai multe calorii pot încetini eventual.

Iată câteva dintre greșelile pe care le facem, care pot contribui la platourile de scădere în greutate. Problema 1. Reducerea prea mare a caloriilor Fapt : Este nevoie de calorii pentru a arde calorii. Atunci când scădeți consumul de alimentecorpul dumneavoastră își reduce pur și simplu rata metabolică ca răspuns.

Înțelegerea pierderii în greutate pentru tipul dvs. de corp Pui de bebeluș

Acest lucru permite organismului să funcționeze corect, dar, pentru că nu mai există calorii suplimentare pentru a alimenta toate celelalte lucruri pe care le faceți, corpul dvs. Soluție : Păstrați calorii ușor sub calorii de întreținere, astfel încât energia înțelegerea în greutate metabolismul să rămână înalte. Un deficit mai mare de de calorii face mult mai dificil să vă mențineți masa fizică slabă.

Mai multe despre calorii și pierderea în greutate. Problema 2.

Pierderea masei corporale slabe Fapt: musculare arde grăsime și pierde musculare înseamnă arderea mai puține calorii. Masa corporala mica foloseste de cinci ori caloriile ca masa de grasime, deci, daca o pierzi, metabolismul scade si pierderea in greutate se opreste. Soluţie: Asigurați-vă că programul dvs.

trageți arderea grăsimilor în bar

Puteți realiza acest lucru cu o dietă care creează un deficit de calorii în condiții de siguranță împreună cu un anumit tip de multivitamine pentru a ajuta la orice deficiențe nutritive.

Problema 3.

toyodacenter

Pierderea în greutate Ce? Dar înțelegerea în greutate că asta ai vrut! Cu toate acestea, ceea ce ați uitat este că atunci când cântăriți mai puțin, este nevoie de mai puțin calorii pentru a vă muta corpul.

filme pierdere în greutate

O pierdere de orice greutate va conduce la o cerință redusă de energie. Soluţie: Asigurați-vă că începeți sau continuați un program de antrenament de greutate pentru a vă ajuta să măriți masa musculară slabă, ceea ce poate ajuta la compensarea pierderii caloriilor.

Înțelegerea de ce deplasează pierderea în greutate

Problema 4. Se termină faza de "adaptare" Când începeți un nou program de exercițiicorpul dvs. Deci, mușchii tăi se reconstruiesc și asta consumă tot felul de calorii.

mesajele de sărind sărind grăsime

Dar, la un moment dat, corpul dumneavoastră se va opri să se adapteze la noul volum de muncă și, ca rezultat, ardeți mai puține calorii pentru aceleași activități. Soluţie: Nu lăsați corpul cum să pierdeți în greutate dacă șoldurile dvs se obișnuiască cu exercițiul.

Problema 5. Eficiența exercițiului Cu cât faci mai mult, cu atât mai bine ajungi la ea.

Fresh articles

Pe masura ce corpul vostru devine mai bun la efectuarea exercitiilor dumneavoastra, acesta poate consuma mai putine calorii in timpul exercitiului fizic. Ganditi-va in acest fel: sportivii instruiti consuma adesea mai putine calorii decat sportivii netraditionati cu tipuri de corpuri similare si antrenamente.

Deci, dacă acest lucru descrie unde vă aflați, considerați-vă un atlet instruit și citiți mai departe! Soluţie: Soluția la aceasta este aceeași ca în cazul problemei 4; nu vă obișnuiți cu exercițiul.

Video: Cauzele emotionale ale excesului de greutate Emisiune "La Doctor", VPTV Partea 1 2021, Iunie

Concentrați-vă pe schimbări mai dramatice, cum ar fi încercarea unor activități noi. De exemplu, dacă utilizați banda de alergat timp de două săptămâni, treceți la ceva diferit de mașină de veselie sau bicicletă.

Nu uitați să faceți modificări în rutina dvs. Problema 6: Supra-formare Ca și cum nu mâncați suficient, puteți scădea cantitatea de calorii pe care o ardeți, astfel încât să puteți suprasolicita. Atunci când exercitați prea mult, există un punct de scădere a rentabilității atunci când o creștere a cheltuielilor pentru energia exercitată este negată de o scădere egală a cheltuielilor cu energia fără exercitarea.

Cu alte cuvinte, atunci când creșteți intensitatea efortuluicorpul dumneavoastră răspunde prin scăderea cantității de calorii pe care le ardeți în restul zilei.

Account Options

Soluţie: Luați timp pentru a vă recupera. Înțelegerea în greutate atingeți exercițiul de exerciții fizice, este un moment excelent să faceți o pauză pentru câteva zile sau să încercați ceva blând ca yoga sau o rutină de întindere. După ce vă odihniți, reveniți la exercițiu, dar lăsați-vă mai ușor rutina originală și intensificați-vă intensitatea numai după cum este necesar.

La fiecare pas, veți găsi un nou motiv pentru kilogramele în plus, o imagine care explică esența acesteia și un exemplu pentru a face mai ușor să înțelegeți și să realizați exemple din propria viață. Alegeți unul sau trei motive psihologice pentru excesul de greutate și întrebați autorul articolului în comentarii sau pe forum. El vă va ajuta cu siguranță să lucrați asupra voastră și să eliminați aceste chei emoționale către ușa din spatele căreia vă ascunde armonia. Veți avea nevoie - o jumătate de oră de timp liber - încredere în sine - dorință arzătoare de a deveni mai subțire - un psiholog, gata să vină la salvare Manual de instrucțiuni 1 Pedepseste-te. Ne pedepsim, ne certăm și ne înfuriem pe noi înșine, uneori chiar ne urâm pentru asta.

Starea fizică îmbunătățită Pe masura ce intrati intr-o forma mai buna, corpul dumneavoastra este mai eficient si costa mai putine calorii pentru a functiona. Sănătatea îmbunătățită înseamnă o rată a metabolismului mai scăzută și mai puține calorii sunt arse în timpul activităților zilnice normale.

O parte din acest lucru se datorează faptului că sistemul dumneavoastră cardiopulmonar este mai eficient acum și aveți o frecvență cardiacă de repaus mai mică.

top 5 băuturi de ardere a grăsimilor

Soluţie: Felicitări! Sunteți oficial în formă și sănătoși.

foaie de calcul pentru pierderea în greutate

Concentrează-te pe asta și te simți bine despre tine. Concentrați-vă pe schimbarea rutinei, așa cum este descris în Soluția 5. Related Content.