TDEE și calcule macro pentru femeile însărcinate sau care alăptează

Pierde în greutate tdee

Pentru o dietă de succes, trebuie să știți și despre cheltuielile energetice zilnice totale sau despre ceea ce este adesea menționat prin acronim, TDEE.

BMR indică energia necesară organismului pentru a efectua metabolismul sau funcțiile de bază care susțin viața, inclusiv circulația, respirația, prelucrarea nutrienților, producția celulară, sinteza proteinelor, transportul ionic etc. Un număr de factori cum ar fi sexul, vârsta, și factorii genetici sunt implicați în determinarea BMR a unui individ. Singurul factor care poate fi schimbat aici este compoziția corpului pentru a stimula metabolismul.

TDEE este numărul de calorii pe care le arzi în fiecare zi. Cunoașterea caloriilor pierde în greutate tdee intră și arde poate fi o modalitate eficientă de a pierde în greutate.

Deoarece, atunci când numărul de calorii introduse este mai mic decât caloriile arse, greutatea corporală va scădea încet.

pierderea în greutate tiffany hall

Ambele sunt calcule în toate arderea grăsimilor corporale caloriilor și ar trebui să fie cunoscute dacă intenționați să faceți dietă prin metoda deficitului de calorii.

Cu toate acestea, există o diferență fundamentală între cele două. Caloriile sunt combustibilul folosit de organism pentru a îndeplini funcții de bază, cum ar fi respirația, circulația sângelui și digestia alimentelor.

Caloriile sunt, de asemenea, necesare pentru a putea efectua mișcări suplimentare în afara funcțiilor de bază, cum ar fi mersul pe jos, alergarea, exercițiile fizice, săriturile etc.

pierderea în greutate din mișcarea intestinului

TDEE măsoară caloriile totale, de care organismul are nevoie pentru a efectua toate mișcările, atât funcții de bază, cât și mișcări suplimentare.

Între timp, Rata metabolică bazală, denumită BMR, este utilizată pentru a măsura caloriile de care organismul are nevoie pentru a-și îndeplini doar funcțiile de bază.

Social Media

Cu cât este mai mare nivelul de activitate fizică al unei persoane, cu atât este mai mare numărul de TDEE. Deoarece, caloriile arse în timpul mișcării sunt mai mari decât atunci când stai sau dormi. În organism, excesul de calorii este stocat sub formă de grăsime. De aceea, atunci când consumați alimente bogate în calorii, cum ar fi prăjiturile, prăjiturile sau ceai cu bule prea des, în timp, acumularea de grăsime în organism va crește și pentru a putea slăbi, organismul are nevoie să ardă mai multe calorii.

Como perdi 5 kg em 2 SEMANAS- metabolic balance.

Această ardere a caloriilor poate fi realizată prin creșterea valorii TDEE, de exemplu printr-un exercițiu mai activ sau prin reducerea aportului de calorii din alimente. Mai sănătos.

Cum să vă folosiți BMR pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate

De exemplu, o femeie cu un stil de viață inactiv doar stând în fața computerului toată ziua și rareori exerciții fizice are un TDEE mediu de de calorii pe zi. Între timp, persoanele cu un stil de viață activ datorită rutinelor de exerciții fizice și multe mersuri pe jos, au un TDEE de 2. Pentru a putea pierde în greutate, în mod ideal trebuie să consumați alimente care cantitatea este mai mică decât numărul TDEE.

retete naturiste de slabit rapid

Când aportul de pierde în greutate tdee este redus, organismul va folosi rezervele de grăsime ca combustibil suplimentar.

În acest fel, grăsimea va fi arsă și greutatea va scădea încet.

Calculul macro-urilor pentru femeile care alăptează

Rețineți că TDEE-ul tuturor poate fi diferit. Prin urmare, dieta pentru dietă ar trebui, de asemenea, ajustată. De asemenea, nu vi se recomandă să faceți un deficit caloric excesiv sau extrem, de exemplu, mâncați de calorii pe zi doar când numărul TDEE atinge 2. Dacă doriți să faceți un deficit caloric, vi se recomandă să îl reduceți încet, care este de aproximativ 3. În acest fel, greutatea poate fi pierdută încet și regulat până la kg, iar scăderea va fi stabilă.

app pentru a ajuta la pierderea grăsimii burta

În prezent, există multe calculatoare online TDEE pe care le puteți încerca. Rezultatele valorilor TDEE care apar, pot fi folosite ulterior ca unul dintre criteriile de referință pentru a seta dieta și meniul zilnic.

pierde greutate creier

Dar rețineți că TDEE fiecărei persoane numărul poate fi diferit în fiecare zi, în funcție de activitate, performanță, sex și greutate. Prin urmare, măsurarea trebuie făcută de mai multe ori, astfel încât să puteți cunoaște media.

Pentru a discuta mai departe despre TDEE, BMR și alte lucruri legate de dietă, adresați-vă direct medicului dumneavoastră în aplicația HealthyQ pentru sănătatea familiei.

subțiri în 9 zile