Setarea obiectivelor SMART pentru pierderea în greutate

Pierderea în greutate stabilirea obiectivelor

Relevant Time-sensibil Poate doriți să începeți discutând aceste aspecte ale planului de slăbire cu medicul dumneavoastră. Acestea vă pot oferi expertiză și resurse care vă vor ajuta să vă stabiliți atât rezultatul, cât și obiectivele procesului. Există multe alte resurse pe care ar trebui să le luați în considerare în funcție de obiectivele dvs.

Specific Un obiectiv specific trebuie să fie clar și detaliat. Mulți oameni încep cu un scop de a deveni sănătoși. Acest obiectiv este general și nu are nicio țintă. Ce înseamnă pentru tine să devii sănătos? Mănânci mai bine? Înlăturați nicotina și alcoolul? Și cum veți aborda acest obiectiv? Un obiectiv mai bun include detalii specifice.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

De exemplu, un obiectiv de a mânca mai sănătos nu este specific, dar un obiectiv de a tăia desertul, de a nu mai bea băuturi răcoritoare cu zahăr și de a mânca cel puțin una până la două legume și fructe la fiecare masă este foarte specific.

Ai decis ce vei face și când o vei face. Acum aveți un pierderea în greutate stabilirea obiectivelor de rezultat specific și puteți seta parametrii pentru modul în care veți pierde în greutate și cât de mult în fiecare lună.

Concentrarea pe această greutate țintă vă va ajuta să faceți alegeri mai sănătoase în fiecare zi. Măsurabil Când reușiți să măsurați un obiectiv, aveți marcatori care indică cât de reușit aveți la îndeplinirea obiectivului. De exemplu, un obiectiv de a merge mai des la sală nu este măsurabil. Un obiectiv de a merge la sala de sport luni, miercuri și vineri timp de 60 de minute este măsurabil. Un obiectiv de a mânca mai puține calorii nu este, de asemenea, ușor de măsurat, dar poate fi măsurat și un obiectiv de a mânca mai puțin de 1.

La fel, doar a avea un obiectiv de a pierde în greutate nu este măsurabil. Pentru măsurarea pierderii în greutate, trebuie să adăugați un număr la acesta. Câte kilograme intenționați să pierdeți?

pierderea în greutate stabilirea obiectivelor cel mai bun mod de a vă slăbi pe burtă

Câte calorii pe zi vei mânca? Cât de mult exercițiu veți efectua? Trebuie să puteți urmări progresul.

pierderea în greutate stabilirea obiectivelor pierde piciorul și grăsimea de grăsime

Realizabil Un obiectiv realizabil este un obiectiv realist de slăbire pe care îl puteți atinge cu timpul și resursele disponibile. De exemplu, dacă aveți probleme la genunchi ce este o mișcare sănătoasă de scădere în greutate alergarea este dificilă din punct de vedere fizic pentru dvs.

Scopul pierderii de greutate (setare și planificare)

Sau, dacă lucrezi ore lungi, este posibil să nu poți petrece o oră la sala de sport în fiecare dimineață. Cu toate acestea, le puteți transforma în obiective mai realizabile, cum ar fi mersul pe jos timp de 30 de minute, trei zile pe săptămână sau mersul pe bicicletă culcată sau înotul - exercițiu cu impact redus sau fără impact.

Și s-ar putea să vă puteți încadra una sau două excursii la sala de gimnastică în weekend, timp de 45 de minute. În ceea ce privește cantitatea de greutate de pierdut, trebuie să setați și un număr care poate fi atins.

Pierdere în greutate pentru femei peste 40 de ani

Poate doriți să pierdeți 50 de kilograme în 4 luni, dar acesta poate fi un obiectiv extrem sau posibil periculos. Când greutatea țintă este prea greu de îndeplinit, este posibil să pierdeți motivația de a continua. O modalitate bună de a atinge un număr de pierdere în greutate atins este de a începe cu un procent mediu corporal.

Ți-ai putea stabili obiectivul la 6 sau 7 la sută din greutatea corporală, să găsești acel număr împreună cu medicul și să îl împărțiți în bucăți realizabile. Relevant Obiectivele relevante sunt importante și semnificative pentru dvs.

Determinați de ce doriți să pierdeți în greutate Cum să enumerați motivații de pierdere în greutate cristianbudau. Setarea obiectivelor SMART pentru pierderea în greutate Reducerea mâncării prăjite și a deserturilor Inclusiv fructe și legume Rezumat: Alegeți un plan de alimentație pe care îl puteți respecta pe termen lung și evitați dietele extreme sau rapide.

Nu ar trebui să fie niciodată un obiectiv pe care altcineva ți-l propune. Examinați-vă gândurile despre ceea ce este important pentru viața dvs.

Când îți dai timp să reflectezi la ceea ce este cel mai relevant pentru viața ta, poate că pierderea în greutate în acest moment nu este cu adevărat unul dintre aceste obiective. Dacă este, determinați-vă de ce. De ce este important pentru tine să slăbești chiar acum?

Știind de ce îți oferă concentrarea și motivația de a-ți stabili și atinge obiectivele. Dacă pierderea în greutate este o prioritate relevantă pentru dvs.

10 sfaturi pentru a face acest an în care vă păstrați de fapt rezoluțiile de fitness

Acestea vă pot ajuta să determinați un obiectiv zilnic de calorii pe baza greutății și sănătății dvs. Sensibil la timp Stabiliți un termen. Termenele ne ajută să începem și să continuăm, indiferent de obiectiv.

pierderea în greutate stabilirea obiectivelor dietonus pareri contra

Odată ce ți-ai ales obiectivul, stabilește un termen limită adecvat. Medicul dumneavoastră vă poate ajuta, de asemenea, la stabilirea unui termen limită atins.

De exemplu, dacă doriți să slăbiți 15 kilograme, puneți o inimă roșie în calendar la data limită, configurați memento-uri în telefon pentru toate obiectivele procesului și depuneți eforturi pentru pierderea de 15 kilograme.

O limită de timp nu numai că te motivează, dar toate te ajută să rămâi pe curs. Dacă pierderea în greutate sănătoasă pentru majoritatea oamenilor este de aproximativ o kilogramă pe săptămână, stabiliți termenul corespunzător. Obiective pe termen scurt și pe termen lung Obiectivele pe termen lung vă permit să vă concentrați asupra imaginii generale.

Obiectivele pe termen lung sunt o modalitate excelentă de a schimba gândirea la obiectivul tău, de la dietă la schimbarea poziția poate provoca pierderea în greutate de viață sănătos.

Cu toate acestea, obiectivele pe termen lung pot părea adesea prea greu de atins sau prea departe pentru a se simți motivante.

Stabilirea obiectivelor săptămânale de pierdere în greutate - Account Options

Acesta este locul în care stabilirea obiectivelor pe termen scurt au un avantaj. Pierderea în greutate stabilirea obiectivelor obiectivului pe termen lung în bucăți mici și realizabile vă permite să vă sărbătoriți realizările pe măsură ce acestea se întâmplă, menținându-vă concentrarea și motivația de a pierde în greutate pe obiectivul dvs.

Dacă obiectivul dvs. Pierderea precoce în greutate este adesea mai rapidă. Unul dintre obiectivele procesului dvs.

  1. Modificarea dietei pentru pierderea în greutate Stabilirea obiectivelor și a recompenselor pentru pierderea în greutate.
  2. Ashley pierdere în greutate instagram

Dacă nu ați alergat înainte, poate doriți să începeți mergând 30 de minute pe zi, apoi să alergați timp de cinci minute și să mergeți 25 și să continuați să creșteți timpul de rulare față de timpul de mers pe jos în timp ce construiți rezistență. În timp ce lucrați la obiectivele pe termen scurt și lung, va trebui să le reevaluați și să le ajustați după cum este necesar. De exemplu, dacă ați început mic, ați obținut succes și acum descoperiți că alergarea de 3 minute mai rapidă și mai ușoară, vă recomandăm să faceți o provocare mai mare, cum ar fi alergarea într-o cursă de 5K.

Lucrul este că oamenii nu reușesc să atingă măcar câteva dintre obiectivele din viață pe care le-au stabilit pentru ei înșiși. Mulți oameni nu reușesc să ajungă la maximum. Este un lucru să spui că vrei să înveți să zbori, dar altul să-și petreacă ani și mii de dolari să devină pilot sau să încerce să-l convingă pe un doctor să altoce aripi chirurgicale pe brațele tale. Imagine sursă: Envato Elements Cu goluri greșite, te-ai pregătit pentru eșec din prima zi. Dacă obiectivul tău este prea greu, incomparabil sau pur și simplu atât de vag încât nu are sens, nu vei ajunge vreodată la el.

Aceste schimbări vor reflecta stilul tău de viață sănătos și în schimbare. Permiteți contracarări Pe măsură ce vă schimbați comportamentul și vă deplasați de-a lungul traseului obiectivului, veți întâmpina eșecuri.

Cum să evitați obiectivele nesănătoase de sănătate

Contracararea este o parte naturală a vieții, în special în schimbarea stilului de viață. Când știți că veți întâmpina eșecuri și le veți planifica cât mai mult posibil, veți putea dezvolta strategii pentru a depăși eșecul în avans. S-ar putea ca acest lucru să nu împiedice reculul să se întâmple sărbătorile!

Dacă sunteți gata să discutați sau să stabiliți un obiectiv de scădere în greutate sau să căutați opțiuni de scădere în greutate, vă rugăm să contactați biroul nostru astăzi. Avem experiența și pierderea în greutate stabilirea obiectivelor pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele și să începeți drumul către un stil de viață mai sănătos.