Cum funcționează cu adevărat pierderea în greutate - și cum să începeți - Sănătate -

Pierderea în greutate tdee, Social Media

Mai exact, acesta este calculatorul TDEE, care ajută la calcularea cheltuielilor energetice zilnice totale TDEE ale oamenilor pe baza activităților lor zilnice. Acesta ia în considerare rutina zilnică, tipul de muncă sau activitate pe care persoana o desfășoară în fiecare zi, cât timp efectuează anumite exerciții, indiferent dacă este vorba de fitness cardio sau de grup, și alte informații, cum ar fi tipul de plan de dietă pe care îl avea încercat înainte. TDEE este cea mai importantă informație pe care o avem la dispoziție atunci când încercăm să câștigăm mușchi sau să ardem grăsimi și să slăbim, deoarece reprezintă numărul total de calorii pe care le ardem.

Pentru o dietă de succes, trebuie să știți și despre cheltuielile energetice zilnice totale sau despre ceea ce este adesea menționat prin acronim, TDEE. TDEE este numărul de calorii pe care le arzi în fiecare zi. Cunoașterea caloriilor care intră și arde poate fi o modalitate eficientă de a pierde în greutate. Pierderea în greutate tdee, atunci când numărul de calorii introduse este mai mic decât caloriile arse, greutatea corporală va scădea încet.

slăbire bodysuit

Ambele sunt calcule în jurul caloriilor și ar trebui să fie cunoscute dacă intenționați să faceți dietă prin metoda deficitului de calorii. Cu toate acestea, există o pierderea în greutate smoothie diy fundamentală între cele două. Caloriile sunt combustibilul folosit de organism pentru a îndeplini funcții de bază, cum ar fi respirația, circulația sângelui și digestia alimentelor.

  • Pierdere în Greutate Wiki Fitness
  • Sushi sănătoși rulouri pentru pierderea în greutate
  • Stai în sus pierdeți grăsimea burtă
  • Suplimente de pierdere în greutate în greutate bariatrică
  • Cum funcționează cu adevărat pierderea în greutate - și cum să începeți - Sănătate -

Caloriile sunt, de asemenea, necesare pentru a putea efectua mișcări suplimentare în afara funcțiilor de bază, cum ar fi mersul pe jos, alergarea, exercițiile fizice, săriturile etc. TDEE măsoară caloriile totale, de care organismul are nevoie pentru a efectua toate mișcările, atât funcții de bază, cât și mișcări suplimentare.

Diferența dintre BMR și TDEE / Ştiinţă | Diferența dintre obiecte similare și termeni.

Între timp, Rata metabolică bazală, denumită BMR, este utilizată pentru a măsura caloriile de care organismul are nevoie pentru a-și îndeplini doar funcțiile de bază.

Cu cât este mai mare nivelul de activitate fizică al unei persoane, cu atât este mai mare numărul de TDEE. Deoarece, caloriile arse în timpul mișcării sunt mai mari decât atunci când stai sau dormi. În organism, pierderea în greutate tdee de calorii este stocat sub formă de grăsime.

quadracarn pentru pierderea în greutate

De aceea, atunci când consumați alimente bogate în calorii, cum ar fi prăjiturile, prăjiturile sau ceai cu bule prea des, în timp, acumularea de grăsime în organism va crește și pentru a putea slăbi, organismul are nevoie să ardă mai multe calorii. Această ardere a caloriilor poate fi realizată prin creșterea valorii TDEE, de exemplu printr-un exercițiu mai activ sau prin reducerea aportului de calorii din alimente.

De Ce Nu Slabesc?

Mai sănătos. De exemplu, o femeie cu un stil de viață inactiv doar stând în fața computerului toată ziua și rareori exerciții fizice are un TDEE mediu de de calorii pe zi. Între timp, persoanele cu un stil de viață activ datorită rutinelor de exerciții fizice și multe mersuri pe jos, au un TDEE de 2.

TDEE Calculator - How to Calculate TDEE in Less than 5 Minutes

Pentru a putea pierde în greutate, în mod ideal trebuie să consumați alimente care cantitatea este mai mică decât numărul TDEE. Când aportul de calorii este redus, organismul va folosi rezervele de grăsime ca combustibil suplimentar.

Ce este BMR

În acest fel, grăsimea va fi arsă și greutatea va scădea încet. Rețineți că TDEE-ul tuturor poate fi diferit.

să se căsătorească nevoia de a pierde în greutate rapid

Prin urmare, dieta pentru dietă ar trebui, de asemenea, ajustată. De asemenea, nu vi se recomandă să faceți un deficit caloric excesiv sau extrem, de exemplu, mâncați de calorii pe zi doar când numărul TDEE atinge 2. Dacă doriți să faceți un deficit caloric, vi se recomandă să îl reduceți încet, care este de aproximativ 3.

Introducere

În acest fel, greutatea poate fi pierdută încet și regulat până la kg, iar scăderea va fi stabilă. În prezent, există multe calculatoare online TDEE pe care le puteți încerca. Rezultatele valorilor TDEE care apar, pot fi folosite ulterior ca unul dintre criteriile de referință pentru a seta dieta și meniul zilnic.

ultra premium herbal fat burn express

Dar rețineți că TDEE fiecărei persoane numărul poate fi diferit în fiecare zi, în funcție de activitate, performanță, sex și greutate. Prin urmare, măsurarea trebuie făcută de mai multe ori, astfel încât să puteți cunoaște media.

Pentru a discuta mai departe despre TDEE, BMR și alte lucruri legate de dietă, adresați-vă direct medicului dumneavoastră în aplicația HealthyQ pentru sănătatea familiei.