Sunt greutățile gleznei eficiente pentru exercițiile de picioare? - Pilates

Pot greutățile gleznei vă fac să pierdeți în greutate

Strategii de recompunere corporală Aveți planuri de a slăbi și de a vă tonifica?

Greutățile gleznei pentru pierderea în greutate - Revizuirea eficacității

Construirea mușchilor în timp ce pierde în greutate necesită efort și strategie, dar se poate face. Atâta timp cât mănânci corect și faci mișcare inteligentă pentru a-ți atinge obiectivele, poți vedea rezultate în 30 de zile.

a pierdut cineva în greutate atunci când este însărcinată stripes de slăbire orizontală

Mitul tonifierii Două concepții greșite pe care oamenii, în special femeile, le susțin atunci când speră să piardă în greutate și să tonifieze sunt că tonifierea musculară este un proces separat de construirea musculară și că construirea musculară te va face voluminoasă, mare și masculină. American Council on Exercise ACE explică faptul că femeile aleg deseori să ridice greutăți mai ușoare decât ar trebui pentru a evita să devină prea mari și voluminoase.

Ele ridică aceste greutăți scăzute săptămâni și luni fără să vadă modificări fizice.

Scopul greutății gleznei

Lipsa schimbării estetice este pentru un motiv - pentru a produce modificări ale mușchilor, trebuie să progresați către greutăți care vă provocă. Potrivit ACE, nu există o definiție reală a tonusului muscular, ci doar creșterea sau pierderea musculară.

Anatomia Gleznei

Ideea de a vă întări și tonifica mușchii este o eroare. Orice modificare fizică și estetică este rezultatul creșterii țesutului muscular și a reducerii grăsimii corporale. Îndepărtarea grăsimii suplimentare de pe partea superioară a mușchilor vă va ajuta să le faceți mai vizibile și mai definite. Nu puteți face niciun exercițiu care să vă facă muschii să devină mai grei; fie vă puteți crește mușchii, fie îi puteți micșora.

fructe care ajuta la slabit cura de slabire 9 zile

Greutățile ușoare își au locul lor, și anume în creșterea rezistenței țesutului muscular, dar nu puteți produce în mod adecvat creșterea musculară cu greutăți prea ușoare pentru abilitățile voastre. Cu alte cuvinte, îți pierzi timpul încercând să tonifiezi folosind greutăți care nu te provocă deloc.

Dacă este definiția pe care o urmărești, activarea fibrelor musculare de tip II cu greutăți mai grele mai provocatoare este cel mai bun pariu, spune ACE. Construirea musculaturii în timp ce pierde grăsime Creșterea musculară necesită în mod obișnuit să mâncați în exces caloric; asta înseamnă că mănânci mai multe calorii decât are nevoie corpul tău pentru a-ți menține greutatea.

Dacă sperați să vă creșteți mușchii, atunci creșterea necesită energie sub formă de calorii. Cu toate acestea, există mai mulți hormoni în joc atunci când vine vorba de creșterea musculară și există strategii specifice care vă pot ajuta să slăbiți și să pierdeți grăsimea corporală în timp ce pot greutățile gleznei vă fac să pierdeți în greutate mușchi. Un factor critic pentru scăderea grăsimii corporale în timp ce vă creșteți masa musculară slabă este antrenamentul de forță, potrivit Clinicii Mayo.

Calorii arse

Procentul de masă grasă va crește dacă neglijați antrenamentul de forță, mai ales pe măsură ce îmbătrâniți. Clinica Mayo spune că antrenamentul de forță vă ajută să vă împiedicați să vă îngrășați și vă crește capacitatea de a pierde în greutate, stimulând în același timp metabolismul și arzând mai multe calorii.

  • Cum sa alegi cele mai bune greutati pentru obiectivele tale Cum sa alegi cele mai bune greutati pentru obiectivele tale Cumpararea unui set de greutati este o metoda sanatoasa si economica de a incepe antrenamentul de rezistenta.
  • CUM SĂ-MI FAC GLEZNELE MAI SUBȚIRI - YOGA -
  • Pierderea în greutate în durere
  • Pierde în greutate 15 săptămâni
  • Pierde grăsimea de burtă peste 40 de ani
  • Cele mai bune 15 greutăți de apă pe care le puteți încerca în - Ingrijirea Pielii -

Cu toate acestea, ACE subliniază că, deși exercițiile fizice sunt esențiale pentru prevenirea bolilor și menținerea sănătății, există un jucător mai semnificativ în efortul de a pierde în greutate. Motivele pentru care ați devenit supraponderal vă vor influența capacitatea de a pierde în greutate, precum și modul în care ar trebui să faceți acest lucru.

sfaturi pentru arderea grăsimilor rapide cum să luați fenugreek să piardă în greutate

Lucruri precum genetica, experiențele de viață din timpuri, comportamentele înrădăcinate, cultura, statutul socio-economic și înclinația spre auto-motivație vor juca un rol în capacitatea ta de a slăbi, pot greutățile gleznei vă fac să pierdeți în greutate ACE. ACE subliniază că nutriția este jucătorul dominant atunci când vine vorba de pierderea de grăsime.

Deși este posibil să exersezi mai multe calorii decât consumi, asta necesită o cantitate substanțială de exerciții. De exemplu, dacă mănânci de calorii în plus în timpul zilei, atunci va fi nevoie de două ore de ciclism pentru a arde.

cum să pierdeți greutatea în timp ce pe sertralină nici un zahăr arde grăsime

Menținerea unei diete sănătoase la un nivel caloric adecvat pentru corpul dumneavoastră și crearea unui deficit mic printr-o combinație de nutriție și exerciții fizice vă va ajuta să vă tonificați și să pierdeți în greutate adică să construiți mușchi și să pierdeți grăsime. Pentru a afla de câte calorii aveți nevoie pentru a vă menține greutatea, consultați calculatorul de calorii al ACE.

Puteți crea un deficit caloric prin dieta și exercițiile fizice.

Exercitarea se mută pentru a pierde în greutate pe picioarele tale?

Utilizarea contorului de calorii al activității ACE vă poate ajuta să determinați câte calorii ardeți aproximativ pentru tipul de exercițiu pe care îl alegeți.

Nu uitați că antrenamentul de forță vă ajută și la stimularea metabolismului și contribuie la arderea caloriilor în moduri care nu pot fi măsurate cu ajutorul unui calculator.

lmh pierderea în greutate pierderea în greutate a podului vechi

Strategii de recompunere corporală Așadar, acum, când știi că atât dieta, cât și exercițiile fizice joacă un rol în eforturile tale de a tonifica și a pierde în greutate, poți adopta câteva strategii pentru a te ajuta să realizezi pierderea de grăsime în timp ce construiești mușchi în același timp.

Când vă concentrați asupra pierderii în greutate și a construirii mușchilor în același timp, poate apărea ca și cum nu progresați prea mult. Acest efect apare dacă vă măsurați progresul după numărul de pe scară.

kim insisy pierdere în greutate editor de slăbire

Acest lucru se datorează faptului că atunci când câștigi mușchi, câștigi masă slabă. Deși, potrivit Academiei Naționale de Medicină Sportivă NASMîn mod obișnuit nu puteți câștiga suficient mușchi pentru a compensa cantitatea de greutate pe săptămână pe care o puteți pierde cu o slăbire sănătoasă. Creșterea musculară adaugă greutate corpului tău, deci poate părea că nu pierzi la fel de mult cât ai vrea, deoarece câștigi mușchi în același timp cu ce pierzi grăsime.

Acest proces se numește de obicei recompunere corporală. Potrivit unui articol din iunie publicat în Jurnalul Societății Internaționale de Nutriție Sportivă, dieta dvs. A fi sigur că pierdeți în greutate încet va păstra mai bine masa slabă pe care o aveți deja. Dacă vă concentrați pe câștigarea masei musculare, atunci trebuie să mâncați cu un surplus caloric pentru a susține procesul de câștigare a mușchilor printr-un antrenament de rezistență crescut.

Video: Tips for beginners - Top 5 EXERCITII pentru FESIERI/ Top 5 exercises for GLUTES 2021, Iunie

Un factor crucial al dietei dvs. Cercetătorii observă că cel mai imperativ aspect al recompunerii corpului este conformitatea și consistența. Un alt studiu publicat în numărul din mai al Progrese în nutriție este de acord cu acest sfat.