Cuvinte cheie de căutare

Puteți pierde grăsimea în timp ce gravidă

Avertizare Sarcina ta este un moment de emoție și anticipare, în timp ce aștepți sosirea nou-născutului tău.

În timpul sarcinii, aveți mai multe opțiuni ecoslim patreri un program de exerciții pentru a vă menține nivelul de fitness și a vă gestiona grăsimea corporală.

Sarcina nu este un moment pentru a urma o dietă de slăbit, dar există pași specifici pe care îi puteți lua pentru a pierde grăsimea corporală în timpul sarcinii. Având în vedere efectele secundare potențiale asociate cu exercițiile fizice și sarcina, consultați-vă medicul înainte de a începe orice rutină de antrenament. Vrei să slăbești sau să fii mai sănătos?

Alăturați-vă contorului de calorii MyPlate și obțineți acces la planuri de masă gratuite, rețete sănătoase și antrenamente la domiciliu.

Alte articole care te-ar putea interesa

De asemenea, veți obține obiective zilnice de calorii puteți pierde grăsimea în timp ce gravidă macro pentru călătoria dvs. Nu ratați șansa de a obține rezultate uimitoare.

pierderea în greutate hb

Înscrie-te astăzi! Pasul 1 Planificați să vă antrenați cel puțin de minute pe săptămână. Departamentul american de sănătate și servicii umane recomandă de minute de activitate de intensitate moderată pentru femeile sănătoase.

Acest interval de timp și nivelul de intensitate promovează fitness-ul în timp ce arde excesul de calorii și grăsime corporală.

pierderea de grăsimi în 7 zile

Pasul 2 Alegeți exerciții cu impact redus care vă plac. Exemple de exerciții includ jogging, înot, aerobic pe apă, yoga și ciclism.

Meniu cont utilizator

Puteți combina exercițiile cardio cu exerciții de flexibilitate și exerciții de antrenament de forță. Utilizarea exercițiilor de care vă bucurați vă ajută să vă mențineți motivați pentru un antrenament distractiv și provocator, care arde grăsimea corporală.

Poți pierde în greutate în timpul sarcinii? Există greutatea determinată la care o femeie ar trebui să câștige A rămâne însărcinată, Totul depinde de modul în care evoluează sarcina și de greutatea inițială a acesteia. În acest sens și în raport cu creșterea în greutate în timpul sarcinii, aceștia vă vor sfătui să vă măriți sau să scădeați în greutate.

Pasul 3 Creșteți intensitatea antrenamentelor treptat pe măsură ce nivelul de fitness se îmbunătățește. De exemplu, începeți cu mersul într-un ritm moderat timp de o milă trei zile pe săptămână, apoi adăugați dealuri sau mai multă distanță pe măsură ce vă îmbunătățiți.

Pierderea în greutate în timpul sarcinii

Pasul 4 Ascultă-ți corpul în timpul fiecărui antrenament. Sarcina este un moment în care corpul tău îți va oferi semne de avertizare specifice despre sănătatea ta.

Mai degraba, decat sa castigi sau sa pierzi o anumita greutate in sarcina, medicul te va incuraja sa te concentrezi sa eviti cresterea in exces in greutate in timpul sarcinii. Tine cont ca daca vei lua chiar mai mult in greutate decat este recomandat si nu vei reusi sa pierzi aceasta greutate dupa nastere, kilogramele in plus vor reprezenta un risc pentru sanatatea ta. Voi avea nevoie de ingrijire specializata in sarcina? Daca esti obeza, medicul obstetrician va monitoriza cu atentie sarcina. De la caz la caz, medicul iti va recomanda urmatoarele teste sau investigatii: Testarea timpurie pentru diabet gestational.

Aveți grijă la amețeli, dificultăți de respirație sau disconfort neobișnuit. Adresați-vă imediat medicului dumneavoastră dacă aveți afecțiuni anormale.

pierderea în greutate după eau

Pasul 5 Evitați orice exerciții de sărituri, zdruncinări sau sărituri, care provoacă schimbări bruște de direcție care riscă leziuni abdominale. Unii medici recomandă, de asemenea, evitarea exercițiilor în care stai întins pe spate după primul trimestru.

arderea depozitelor de grăsime

Pasul 6 Urmăriți consumul de alimente cu un jurnal alimentar. Accentul nu ar trebui să se pună în mod special pe aportul caloric, ci pe consumul cantității corecte de substanțe nutritive în timp ce beți multă apă.

pastile keto diet contraindicatii

Jurnalul vă ajută să vă urmăriți și să monitorizați consumul de alimente pe măsură ce starea de spirit și nivelul de foame se schimbă. Pasul 7 Monitorizați creșterea sănătoasă în greutate pe tot parcursul sarcinii.

pierdere în greutate de 25 de kilograme în 3 luni

Creșterea în greutate este naturală în timpul sarcinii și se ajustează odată cu nivelul de fitness care intră în sarcină. Creșterea lentă și constantă în greutate este cea mai bună modalitate de a controla excesul de grăsime corporală pe măsură ce sarcina continuă.

Creșterea în greutate sănătoasă variază de la aproximativ 25 la 40 de lire sterline, în funcție de greutatea corporală înainte de a rămâne gravidă. Lucruri de care ai nevoie Echipament de antrenament cardio.

  1. Cauzele scăderii în greutate din copilărie
  2. Poate fi stresant având grijă de un nou-născut, adaptarea la o nouă rutină și recuperarea de la naștere.
  3. Avertizări Majoritatea medicilor vă vor sfătui în general să nu slăbiți în timp ce sunteți gravidă - chiar dacă sunteți supraponderal, ar trebui să vă îngrășați în timpul sarcinii.
  4. Ce poti face daca slabesti in sarcina?
  5. Set de exercitii pentru slabit acasa
  6. Este normal sa slabesti in sarcina? - Naste natural