Cât de mult vă puteți pierde în timpul somnului |

Puteți pierde în greutate pe vagonul dvs

Desert și scădere în greutate: Cei doi nu trebuie să se excludă reciproc!

puteți pierde în greutate pe vagonul dvs

De fapt, am argumenta că, dacă vă plac dulciurile, tăierea lor cu totul ar putea rănit, nu ajuta, atunci când vine vorba de slăbit. Da, spunem că poți să-ți iei tortul și mananca si el și încă slăbi.

1. Consumul de calorii: exteriorul nu este mai mare decât ins

Cheia este să faci alegeri mai sănătoase atunci când vine vorba de a mânca desert, indiferent dacă mănânci, cât de des mănânci sau cât. Vă întrebați cum să vă calculați caloriile pentru pierderea în greutate?

puteți pierde în greutate pe vagonul dvs

Descărcați aplicația MyPlate pentru a face treaba și pentru a vă ajuta să vă urmăriți aportul, astfel încât să vă puteți concentra și să vă atingeți obiectivele! De ce să te bucuri de desert te poate ajuta să slăbești Dacă aveți un dinte dulce serios și încercați să pierdeți în greutate, săriți cu totul dulciurile s-ar putea da înapoi.

Privarea nu este distractivă, iar sentimentul poate face și mai dificil să stai departe de lucrurile de care te bucuri.

Dacă doriți să scăpați de greutatea suplimentară, atenție la aceste reguli! Dacă aveți o problemă cu greutatea, dacă ați urmat o dietă de mult timp sau dacă consumați doar alimente sănătoase și nu puteți pierde în greutate, chiar dacă faceți mișcare, Dyt, expert al DoktorTakvimi. Ascultă Çağla Karaman.

Mai rău încă, lipsirea totală de desert poate crește pofta, potrivit Clinicii Mayo. Ești mai puțin probabil să binge Dacă vă permiteți să vă bucurați de desert ca parte a călătoriei dvs.

Nutriția restricționată provoacă pierderi de vitamine și minerale

A considera anumite alimente ca fiind interzise și a ne priva de plăcerea lor nu face decât să ne sporească șansele de a ne îndrăgosti de ele mai târziu. Aceasta se numește ciclul restricționat, așa cum este explicat de Asociația Multi-Service Eating Disorder Association.

puteți pierde în greutate pe vagonul dvs

Cu alte cuvinte, bingeingul poate fi de fapt un simptom al restricționării excesive. Lectură conexă Ai pofta de zahăr în planul tău de slăbire?

Make $400 PER DAY With ZERO Money To Start! (Earn Money Online Free)

S-ar putea să faci aceste 6 greșeli În schimb, dacă știți că aveți o dorință constantă pentru lucrurile dulci, faceți acest lucru în abordarea dvs. Prin încorporarea desertului în dieta ta, vei fi mai probabil să rămâi pe drumul cel bun pe termen lung.

  1. Meniul Saptamanii - printabil Meal planner, Eat smart, Monthly menu Calendarul săptămânal de pierdere în greutate.
  2. Deficitul de vitamine face dificilă pierderea în greutate?
  3. Cum să te ții de o dietă ?: 20 de lucruri pe care trebuie să le urmezi - Ingrijirea Pielii -
  4. Pierderea în greutate vă va face să arătați mai tineri
  5. Încă poți mânca desert și pierde în greutate - dacă nu faci aceste 3 greșeli - Sănătate -
  6. Atât de greu să pierzi grăsimea buric

Evitați să faceți aceste greșeli obișnuite când vine vorba de desert A-ți permite să mănânci desert este un pas în direcția corectă, dar nu este o cale infailibilă spre pierderea în puteți pierde în greutate pe vagonul dvs. Când vă bucurați de ceva dulce, asigurați-vă că evitați aceste greșeli obișnuite, care vă pot deraia progresul în scăderea în greutate.

Pentru unii, gestionarea greșită a porțiunii poate împiedica eforturile de slăbire. Să te delectezi cu un con de înghețată de ciocolată este un deliciu delicios aproximativ de caloriidar așezarea cu o întreagă halbă de Ben și Jerry's este o altă poveste aproximativ 1.

Frecvența cu care vă răsfățați vă poate, de asemenea, să vă ferească de obiectivele dvs.

Dulciuri care nu devin mai bune

Dacă mâncați același con de înghețată de ciocolată de câteva ori pe săptămână, probabil că vă va opri eforturile de slăbire. Cheia este să păstrați porțiunile în minte a fi excesiv de umplut nu se simte bine oricumprecum și cât de frecvent mâncați aceste tipuri de deserturi.

Este bine dacă calitatea produselor este ridicată. Dacă se utilizează înlocuitori, atunci o cantitate imensă de grăsimi trans pătrunde în corpul nostru, afectând nu numai talia, ci și sănătatea în general.

Dacă simți că ai nevoie de ceva dulce în fiecare zi, acest lucru este total realizabil - din nou, se reduce doar la dimensiunea porției. Un pătrat de ciocolată neagră, un mini sandviș de înghețată sau un mic cookie sunt toate exemple primare ale unui desert zilnic care cel mai probabil nu vă va sabota eforturile de slăbire.

puteți pierde în greutate pe vagonul dvs

În timp ce nevoile fiecăruia sunt diferite, scopul unui desert care este limitat la de calorii sau mai puțin este un loc bun pentru a începe. Dulciurile pre-porționate, cum ar fi un cookie sau un pătrat de ciocolată, sunt, de asemenea, utile pentru a puteți pierde în greutate pe vagonul dvs menține aportul sub control.

puteți pierde în greutate pe vagonul dvs

Sunteți gata să slăbiți? Senzație de vinovăție sau rușine după ce ați mâncat desert Să-ți dai permisiunea să te bucuri de desert doar pentru a te simți vinovat după aceea este contraproductiv.

Cele mai bune 20 de strategii pentru a respecta o dietă pentru a pierde în greutate

Această mentalitate asociază alimentele cu moralitatea, iar această linie de gândire poate da înapoi. Un studiu din martie publicat în Apetit a constatat că femeile cu un obiectiv de slăbire care au asociat tortul cu ciocolată cu sentimentele de vinovăție au avut mai puțin succes în a pierde în greutate pierderea în greutate a1c inferioară decât cele care au asociat desertul cu sentimentele de sărbătoare.

Cu alte cuvinte, modul în care vedeți anumite alimente poate avea un efect asupra succesului dvs. Lucrul pentru a îmbrățișa și a vă bucura pe deplin de desert - înainte, în timpul și după - vă va ajuta să aveți o mentalitate mai sănătoasă și o abordare a obiectivelor de slăbire.

puteți pierde în greutate pe vagonul dvs

Pentru a preveni sentimentul de vinovăție sau rușine, acordați atenție modului în care vedeți mâncarea. Poate doriți să colaborați cu un dietetician sau terapeut pentru a aborda relația cu alimentele. Dacă vă confruntați cu dificultăți în acest sens, poate doriți să lucrați cu un dietetician sau cu un antrenor de atenție pentru a reformula modul în care vedeți mâncarea și exercițiile fizice.

Lectură conexă De ce ar trebui să nu vă mai gândiți la alimente în termeni de calorii pe care trebuie să le ardeți Publicații.