9 Fapte grele despre bacteriile intestinale și pierderea în greutate

Schimbați bacteriile intestinale pentru a pierde în greutate

Seminte de in Extract de rubarbă Christensenella este, de asemenea, un microb intestinal emergent asociat cu controlul greutății. La fel ca Akkermansia, este abundentă în microbiomii persoanelor slabe, iar oamenii de știință cred că ar putea fi promițătoare pentru prevenirea obezității, care este acum considerată o epidemie globală de sănătate.

Christensenella este asociată cu componența ta genetică, ceea ce înseamnă că, într-o anumită măsură, ai șanse mai mari să găsești această bacterie în intestin dacă rudele tale le au și ele.

Intestinul - super organ cu o varietate de sarcini

Unii oameni nu le au și este în regulă. Doar un test microbiom poate verifica cu exactitate bacteriile intestinale Deci, dacă testul dvs. Atlas Microbiome nu a detectat niciunul, nu vă faceți griji. Puteți avea în continuare un microbiom sănătos fără ele, deoarece există o mulțime de alte bacterii benefice și probiotice care vă ajută să vă reglați metabolismul.

Cel mai bun plan de dietă indiană de 4 săptămâni pentru pierderea în greutate

Cu toate acestea, strict vorbind, nu există bacterii de slăbit. În schimb, există dovezi că microbii acționează indirect asupra compoziției noastre de grăsime corporală. Cercetătorii investighează deja cum vicky geordie greutate pierdere a țărmului se manipuleze sănătatea intestinelor în scopul scăderii în greutate, astfel încât este posibil să apară mai multe descoperiri foarte curând.

Cum se schimbă bacteriile intestinale pentru a pierde în greutate Microbii benefici ai intestinului sunt fericiți să comercializeze alimente pe bază de plante și grăsimi sănătoase pentru serviciile lor de promovare a sănătății. Obținerea a 30g de fibre în fiecare zi de la plante de diferite culori gândiți-vă la ardei roșu, dovleac portocaliu, morcovi mov etc.

  • Pierde rapid grăsimea și grăsimea coapsei
  • Pencil fusta slimming
  • Puteți pierde în greutate cu fibroame uterine
  • Politica De Confidențialitate Cum să vă controlați hormonii foamei pentru a pierde rapid în greutate, potrivit experților Dacă puteți controla grelina și leptina - hormonii foamei - sub control, puteți promova pierderea în greutate, scăderea inflamației și promovarea sănătății intestinului.
  • Cum să pierdeți brațele grase
  • Alimente care reduc pofta de mancare
  • 9 Fapte grele despre bacteriile intestinale și pierderea în greutate

Acest lucru a fost demonstrat de rezultatele proiectului American Gut, în care oamenii care au consumat 30 de alimente vegetale de diferite culori pe săptămână au avut cea mai mare diversitate de microbiote. Puteți citi mai multe despre aceste alimente în ghidurile noastre: Alimentele din plante curcubeu conțin mulți fitonutrienți, cum ar fi polifenoli, care ajută organismul să prevină deteriorarea radicalilor liberi și inflamația. De asemenea, conțin o varietate de fibre pentru sănătatea intestinului.

Ambele hrănesc, de asemenea, bacteriile benefice din microbiotă.

schimbați bacteriile intestinale pentru a pierde în greutate

Schimbați bacteriile intestinale pentru a pierde în greutate intestinului și creșterea în greutate: alimentele contează Deci, acum cunoaștem două tipuri de bacterii care previn obezitatea, dar ce se întâmplă cu bacteriile intestinale și creșterea în greutate? Pur și simplu, ceea ce mănânci este un factor imens. De fapt, schimbarea dietei nu vă va schimba doar greutatea, ci și cea mai rapidă modalitate de a vă schimba și microbii.

Există legături între bacteriile intestinale și greutatea. Microbiota intestinală a persoanelor supraponderale prezintă modele de disbioză în comparație cu persoanele sănătoase. Ce se întâmplă cu bacteriile intestinale și creșterea în greutate? Cercetările au arătat, de asemenea, că urmarea unei diete naturale pe bază de plante reduce aportul de calorii, crește pierderea în greutate și scade markerii metabolici.

Dieta intestinală: cum să programați bacteriile intestinale pentru a fi „slabe”

De asemenea, hrănește bacteriile intestinale benefice, deoarece plantele conțin o mulțime de fibre prebiotice diferite. Într-un studiu care a implicat pacienți cu diabet zaharat de tip II, sa demonstrat că o dietă vegană este mai eficientă în controlul nivelului de zahăr din sânge decât o dietă obișnuită pentru diabetici. Și, în grupul de dietă cu plante, aportul de calorii a fost mai mic, ceea ce a însemnat că pierderea în greutate a fost mai rapidă.

Odata cu pierderea in greutate pierd si vitamine, minerale, nutrienti?

Interesant este faptul că bacteriile benefice care se dezvoltă în alimentele vegetale sunt, de asemenea, asociate cu un control mai bun al zahărului din sânge.

Bacterii intestinale proaste și creștere în greutate: antibiotice Disbioza microbiomului intestinal poate rezulta și din alți factori, cum ar fi antibioticele. Acest tip de medicamente este legat de creșterea în greutate, deoarece perturbă comunitățile microbiene din intestin, fie prin prevenirea și încetinirea creșterii bacteriene, fie prin uciderea acestora. Cu toate acestea, legătura dintre antibiotice și creșterea în greutate nu este chiar un secret.

Energie ascunsă

Agricultura industrială știe de zeci de ani că dozele mici de antibiotice pot încuraja animalele destinate consumului de carne să se îngrășeze mai repede. Acest experiment care a fost reprodus la șoareci, care împărtășesc multe trăsături biologice și microbiom similare cu oamenii.

Aceste descoperiri i-au determinat pe oamenii de știință să creadă că antibioticele ajută la explicarea creșterii izbitoare a obezității la copii în ultimii ani. Ce este obezitatea și supraponderalitatea de Mia Nacamulli pentru Ted Ed Într-adevăr, există o mulțime de dovezi care indică faptul că perturbările microbiene cauzate de utilizarea antibioticelor sunt legate de problema obezității din lume.

Cercetările au arătat că a fi expus la antibiotice la începutul vieții poate duce la perturbări pe termen lung în microbiomul intestinal, provocând modificări metabolice pe măsură ce creșteți și vă dezvoltați.

schimbați bacteriile intestinale pentru a pierde în greutate

Acest lucru se datorează faptului că antibioticele nu acționează doar asupra unui anumit tip de bacterii. Deci, atunci când medicul vă prescrie o infecție bacteriană dacă urmați cu atenție instrucțiunilebacteriile care vă îmbolnăvesc ar trebui eliminate, dar poate afecta și ceilalți microbi, inclusiv cei benefici.

Cum se îmbunătățesc bacteriile intestinale pentru pierderea în greutate Acum, că știi de ce dieta contează pentru greutatea corporală și pentru bacteriile intestinale, este timpul să vorbești despre activitatea fizică. Deoarece atunci când vine vorba de exerciții fizice, persoanele care duc un stil de viață sedentar au tendința de a avea un microbiom lipsit de diversitate în comparație cu persoanele care își transpiră în mod regulat.

Exercițiile aerobice, cele care îți fac inima să te pompeze - cum ar fi mersul pe jos, joggingul, înotul, ciclismul și dansul - măresc abundența bacteriilor care promovează sănătatea, cum ar fi Bifidobacteria, Faecalibacterium prausnitzii și Akkermansia muciniphila.

Cum afectează exercițiul microbiomul intestinal?

Clasificare

Exercițiile fizice vă ajută, de asemenea, să vă stabilizați markerii metabolici, cum ar fi glicemia și lipidele din sânge, la niveluri sănătoase și vă antrenează mușchii să consume mai multă energie. Acest lucru vă ajută, de asemenea, să vă reglați grăsimea. De aceea, activitatea fizică regulată te ajută să slăbești și să rămâi slab.

Mănâncă curcubeul pentru bacterii intestinale bune Puneți mai multă culoare în dieta dvs.

După antrenament, aveți o ceașcă de apă de cocos pentru a vă umple rezervele de electroliți.

Consumul de multe fructe, legume și cereale integrale este vital pentru sănătatea dvs. Se numește decalaj fitonutrient. Aceste substanțe chimice naturale din plante sunt benefice pentru sănătatea noastră și microbii intestinali benefici.

Din fericire, cu puțin efort, aceste alimente pot fi ușor de încorporat în dieta ta. Din fericire, prin creșterea aportului de alimente curcubeu, vă puteți sprijini întregul corp, o greutate sănătoasă și microbii intestinali dintr-o dată.

Flora intestinală pierderea în greutate: adevărul greu și sincer Nu este la fel de simplu ca să-ți schimbi flora intestinală și să slăbești. Mai degrabă, impactul pe care îl au acești microbi asupra corpului dvs.

Bacteriile intestinale au roluri în digestia, depozitarea grăsimilor și foamea, toate acestea putând avea un impact major asupra greutății. Dar nu puteți schimba pur și simplu bacteriile intestinale și pierde în greutate.

schimbați bacteriile intestinale pentru a pierde în greutate

Indiferent de ceea ce ați citit în altă parte, am făcut cercetarea și nu este o soluție rapidă. Dar luați-o de la noi și de la echipa noastră de cercetători în microbiomi care au doctorate și multe lucrări științifice publicate pe numele lorpierderea în greutate sănătoasă și durabilă poate fi realizată cu obiceiuri alimentare sănătoase, nu prin diete de înfometare și suplimente.

Nu există glonț magic, cheltuiți-vă timpul și banii pe mâncare adevărată Din păcate, este adevărat. Nu există un supliment de pierdere în greutate cu bacterii intestinale deci vă rugăm să nu cumpărați unul. Cel mai rapid mod de a avea un impact pozitiv semnificativ și durabil asupra microbiomului dvs. Practic, bacteriile intestinale nu vă vor determina în mod direct să slăbiți.

În schimb, efectele activităților lor care se desfășoară prin corpul tău pot ajuta la pierderea, creșterea sau menținerea greutății, deoarece ajută la determinarea cantității de energie pe care corpul tău o absoarbe și, de asemenea, cât de flămând sau de plin te schimbați bacteriile intestinale pentru a pierde în greutate.

Microbiomul acționează schimbați bacteriile intestinale pentru a pierde în greutate asupra greutății corporale Cercetările arată că compoziția microbiomului nostru intestinal are un rol în reglarea greutății corporale.

În plus, există diferențe distincte în compoziția microbiomilor persoanelor sănătoase și a celor care sunt obezi sau care au o altă tulburare metabolică, cum ar fi diabetul de tip 2. De exemplu, indivizii diabetici tind să aibă abundențe mai mici de producători de butirat în intestin. Face acest lucru stimulând eliberarea de hormoni intestinali care semnalează creierului nostru că ne simțim plini.

Dacă nu aveți un intestin bogat în producători de butirat, este posibil să vă spună că vă este foame, făcându-vă să mâncați mai multe alimente potențial nesănătoase pentru a vă satisface foamea. Pe termen lung, acest lucru poate încuraja simptome precum niveluri ridicate de zahăr din sânge și rezistență la insulină.

Flora intestinală și pierderea în greutate: Mesajul Take Home Microbiomul tău intestinal este destul de special și este complet unic pentru tine. În cele din urmă, asta înseamnă că aveți un nivel mare de control asupra compoziției și diversității sale. Deci, atunci când vine vorba de bacteriile intestinale, greutatea este un factor modificabil. Stilul tău de viață are un impact real asupra diversității microbiomului intestinal și a susceptibilității tale la creșterea în greutate și la obezitate.

Consumul de mai multe alimente pe bază de plante, fibre prebiotice și efectuarea mai multă activitate fizică vă poate îmbunătăți funcția microbiană intestinală. Procedând astfel, puteți crește abundența bacteriilor care promovează sănătatea, precum și funcțiile lor benefice. Și acest lucru vă va permite să mențineți o greutate sănătoasă, deoarece bariera intestinală va funcționa eficient pentru a vă proteja de inflamație și de creșterea markerilor metabolici.